Moje ćwiczenia i moje efekty! Schudłam

Łącznie zgubiłam 15 kg, schudłam z 62 do 47 kg. Jeżeli chodzi o wagę to nie przykładam do niej dużej wagi, od roku jest stała.

Dawno nie aktualizowałam informacji na temat moich treningów. Jedynym miejscem, w którym możecie śledzić moje poczynania na temat ćwiczeń jest instagram ( klik ) Do tej pory pojawiło się 7 obszernych wpisów na temat mojej metamorfozy, wpisy znajdziecie tutaj 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 

Najważniejsze są centymetry i to miara powinna być naszym najlepszym przyjacielem podczas całego procesu gubienia zbędnych kilogramów. Co do ćwiczeń to staram się je urozmaicać, teraz od stycznia wykonuje treningi Ewy Chodakowskiej Speed Effect. To 45 minutowy trening zawierający rozgrzewkę, trening interwałowy i rozciąganie. Prezentuje go Tomasz Choiński, a cały trening możecie obejrzeć na YouTube. Oczywiście te 45 minutowe treningi urozmaicam treningami Mel B na nogi, brzuch. Treningiem od Tiffany na boczki i kręceniem hula hop. Jeżeli chodzi o moją dietę, to nie jest już ona tak restrykcyjna jak na początku. Po prostu się nie przejadam i staram się jeść mniej, a częściej. Nadal rezygnuję z napoi gazowanych na rzecz wody i zielonej herbaty. Słodycze są moją słabą stroną na tyle mocno, że nie odmawiam sobie czekolady. Taki mój mały grzeszek, z którego jest mi ciężko zrezygnować. Jedynym mankamentem nad którym cały czas pracuję są jeszcze moje uda, pośladki i boczki. Polecam także treningi na biust, na prawdę działają cuda.

| oprawki versace via kodano |

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *