Relacja z urlopu w Grecji – Kreta

Po 7 dniach urlopu i dodatkowym dniu pourlopowej rekonwalescencji wracam do was z wpisem pełnym wakacyjnych zdjęć ze słonecznej Grecji, a dokładnie z Krety, gdzie w małej mieścinie Gouves spędziliśmy cudowne 7 dni. Wycieczka była zupełnie spontaniczna, zażenowani obecną pogodą w Polsce zaczynając urlop zrezygnowaliśmy z zarezerwowanego noclegu w Ustce i wybraliśmy się  w sobotę do biura podróży. Udało się nam na tyle, że akurat na 12 lipca zwolniły się dwa miejsca w samolocie i wykupiliśmy wycieczkę. Wylot planowany był na godzinę 23 więc na wszelkie przygotowania mieliśmy niewiele czasu. Cudowne słońce, cudowne widoki i przede wszystkim dużo atrakcji. Czas umilaliśmy sobie długimi wędrówkami, całodniową wyprawą quadem, oraz ciągłymi spacerami na plażę. Były to na prawdę bardzo aktywne i pełne wrażeń wakacje. W dzisiejszym wpisie pokażę wam kilka zdjęć z plaży oraz błogiego lenistwa. W kolejnych pojawią się widoki oraz wyprawa quadem i cudowny i romantyczny zachód słońca. Przede mną jeszcze kolejny tydzień urlopu, który spędzimy już w domu zajmując się wykończeniówką mieszkania.